Prima Pagina RSS

vineri, 8 mai 2009

Deci cum zic...

Cum stateam io asa si ardeam gazu' de pomana incercand sa fac timpul sa treaca mai repede am descoperit blogurile. Cateva chiar hazlii. Unele chiar ilare (vezi tipu' cu piticii). Dupa ce-am lopatat un pic mai adanc prin blogosfera am ajuns la concluzia ca majoritatea celor cu trafic maricel spre mare se bat cu caramida-n piept ca fac bani. Bani grei. Acuma depinde ce inseamna pentru tine notiunea de bani grei avand in vedere ca ai venit de la sapa si veceu in curte si ai ajuns la internet si scara rulanta. Asa ca in momentul respectiv mi-am zis ca as putea incerca si eu. Ce pula mea. Macar pentru faptul ca mai ard niste gaz si mai trece timpu' si tot ies in castig. Si cine stie, poate cand m-oi face mare m-or coopta si pe mine Badea si Zoso la un menage. Ca deh, asa e cand ai cuaiele tari.
In alta ordine de idei, pazea Becali. Vand spatii reclama. lol

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiti cumintei cand postati. Nu deranjeaza putine injurii sau blasfemii. Sau mai stiu io ce. Da' cu bun simt, vorba aia.

<<