Prima Pagina RSS

sâmbătă, 9 mai 2009

Liceenii

Am urmarit mai devreme filmul 'Liceenii' pe ProCinema. Filmu' e de o calitate indoielnica prezentand o realitate ireala cu puternic iz de propaganda. Cred eu. Lasand asta la o parte de fiecare data cand il mai prind zambesc la cateva faze. Ionica ala e dobitoc rau lol.
Stau si ma gandesc..situatia copiilor de-acolo este prezentata indulcit, ca doar trebe sa dea bine la popor, si cu toate acestea tot e trist al dracu'. Imi zic ca poate cei care au trait in perioada aceea au fost fericiti intr-un fel, pentru ca altceva nu stiau. Ma refer la perioada liceului care pentru mine a fost geniala, cel putin. Nu zic de internet, cablu sau alte cacaturi. Da' pula mea, sa nu ai cum sa bei un uischianu', sa tragi un leustean la vecina, sau pur si simplu sa iesi cu idiotii prin oras la o caterinca. Pana la urma la asta se rezuma liceul pentru majoritatea dintre noi. Multi ar zice ca este doar un sir inutil de excese. Nu zic nu. Da' si excesu' e distractie pana-ntr-un punct. Revenind, si cand ma uit la uniformele alea si la mersu' lor de crispati imi vine un gust spurcat in gura. Parca-mi mai trece supararea cand ma gandesc ca Banica are bemveu si bani gramada.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiti cumintei cand postati. Nu deranjeaza putine injurii sau blasfemii. Sau mai stiu io ce. Da' cu bun simt, vorba aia.