Prima Pagina RSS

joi, 21 mai 2009

De ce copiii din ziua de azi sunt atat de batuti in cap ?



Faptul ca stau intre o scoala generala, un liceu si o facultate ma face sa vad zilnic pe strada copii de la 7 la 20ish ani. Generatiile de dupa '90 sunt dezastru. Ochelaristi, palizi si un pic sleampati. Pai cand eram noi de varsta lor tipam, alergam, ne cataram in copaci, jucam diferite jocuri idioate, colectionam surprize de la guma Turbo si mai stiu io ce..
Astia pula, au telefon de la 5 ani, calculator de la 3. Mami sau tati ii duc si ii aduc zilnic cu masina. Doamne-fereste sa cada cumva odoru' si sa se zgarie sau sa se juleasca. Ca atunci trebe dus la doctor, sa nu dea-n cangrena. GIZAS.
Si se mai mira parintii de ce au copii retardati. Acuma as fi vrut sa dau link catre pustoaica care s-a sinucis ca a luat 7 la teza, dar n-o s-o fac. Nici macar nu o sa comentez pe subiectu' asta ca am auzit ca tac'so era cu Cozma si cine stie cum imi intra mineru' in apartament. Asa. Pai normal ca daca i se aduce totul la nas in cele din urma va inceta sa mai gandeasca. La fel si cu tehnologia. Pustanii nu mai socializeaza in fata blocului sau prin tabere sau mai stiu io pe unde aiurea. Pe mess. Ca e mai usor. Nu-si mai rup picioarele si coloanele la fotbal, joaca GTA, sau FIFA sau ...
Iara alta chestie care-o apreciez io e ca astia fumeaza, beau si se drogheaza de prin clasele primare. Pai ba zdrentelor noi faceam cheta pentru un winston mic. Pula mea, voi retarzilor o ardeti prin cluburi cu iarba, k, extasy si mai stiu io ce de la 14ani. Pai io eram aproape major cand am tras primu' cui. Nu zic, si io am borat prima data in clasa in clasa a 5a, dar eu tot timpul am fost un neinteles.
Emo, minimal si restul 'culturilor' de cacat care ne vin din vest. Da, sunt 110% convins ca prosteste. Io i-as strange pe toti si i-as bate bine. Cativa, aia tru, si-ar luat venele. Cativa dintre acei cativa probabil ca ar muri. N-ai cum face omleta fara sa spargi niste oua. Oricum garantez ca dupa cateva cure de bataie ar reusi sa aprecieze ce-i inconjoara si ce li se ofera. Iar cat despre aia tru, cum ziceam, nasol.
Ultimul motiv care-mi vine in cap acuma, este ca in general in viata doi de minus nu fac plus. Adica daca ma-ta-i proasta, tac-tu-i prost, ai toate sansele sa duci stindardu' mai departe.


Si-ar mai fi bineinteles manelistii, dar pe astia ii lasam lu' domnu' Dan ca tre' sa mananca si gura lui.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiti cumintei cand postati. Nu deranjeaza putine injurii sau blasfemii. Sau mai stiu io ce. Da' cu bun simt, vorba aia.